جمعه, سپتمبر 20, 2024
HomeFBMبجای پیروی نقشہ (بلیو پرنت )دشمن باید در جھت "آنتی تز"آن حرکت...

بجای پیروی نقشہ (بلیو پرنت )دشمن باید در جھت “آنتی تز”آن حرکت کنیم. ھیربیار مری

لندن (همگام نیوز) :رهبر ملی بلوچ ها و رئیس جنبش آزادی برای بلوچستان ، هیربیار مری بلوچ، از طریق شبکه اجتماعی ایکسX به قدرت های جهانی یادآوری شد و گفت که جهان تلاش کرد در هر دو بخش شرقی و غربی آلمان تقسیم شده وحدت ایجاد کنند کہ موفق شدند.رهبر بلوچ در ادامه بیانیه خود گفتند که، قدرت‌های بین‌المللی بلوچستان را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم کردہ و سپس حاکمان دست پروردہ آنها به منظور تقسیم قدرت ملی بلوچ‌ها، بخش‌های مختلف بلوچ نشین را به مناطق غیر بلوچ ضمیمہ کردند .

رهبر بلوچ از نیروهای بین المللی دعوت کرده است که بار دیگر به میدان بیایند و این بار از جنبش آزادی بلوچستان متحد حمایت کنند.هیربیامری خطاب به مردم بلوچ گفته است که دشمن به دلیل ضعف های ما نه تنها سرزمین ما را اشغال کرده است، بلکه تقسیم قدرت ملی مردم بلوچ همواره از اولویت آنها بوده است.

به جای پیروی از نقشہ تقسیم دشمن(بلیو پرنت)، باید به سمت ضد تقسیم یعنی ضرب (مولتی پلیکئشن) حرکت کنیم ،وی گفت که مانند آلمانی ها، خود بلوچ ها باید اولین کسانی باشند که به میدان بیایند و متحد شوند و برای استقلال و وحدت بلوچستان تلاش کنند ، پس از آن بقیه جهان از آنھا پیروی خواھد کرد. سرزمین ما بلوچستان برای مردم بلوچ است، نه برای فارس ها و نه برای پنجابی ها.

یہ بھی پڑھیں

فیچرز